Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Το παραμύθι του κακού..."εβραίου"

Αντιγράφω από τον σημερινό Ναυτίλο της Ελευθεροτυπίας:


   .......Κι επιτέλους! να τελειώνουμε με το παραμύθι των δημοσίων υπαλλήλων, ένα είδος «εβραίων» της εποχής μας που μας φταίνε για όλα.

Από το 1.035.000 που εργάζονται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (ανάλογο ποσοστό με της Γαλλίας ή της Γερμανίας), στον στενό δημόσιο τομέα εργάζονται 776.000.
Αν αφαιρέσουμε απ' αυτούς τους στρατιωτικούς, τους λοιπούς ένστολους, τους 180.000 εκπαιδευτικούς, τους γιατρούς, αυτοί που απομένουν είναι γύρω στις 400.000 ψυχές.
Είναι όλοι αυτοί διεφθαρμένοι; τεμπέληδες και κομματόσκυλα; Ας δεχθούμε
για την οικονομία της συζήτησης (περί το ποιος κατέστρεψε την οικονομία) ότι είναι οι μισοί.
Αυτά λοιπόν τα 200.000 ρουσφέτια των πράσινων και των βένετων, αυτά τα 200.000 όντως αθύρματα, αυτοί οι ραγιάδες έφαγαν τα λεφτά των Ελλήνων κι όχι οι τραπεζίτες, όχι οι κρατικοδίαιτοι ιδιώτες, όχι ο κ. Σημίτης, όχι ο κ. Καραμανλής,
την Ελλάδα κυβερνούσε ο κ. Απόστολος Χλυμίντζουρας, τέρας του δημοσίου τομέα, κρυμμένο να καραδοκεί στην πολεοδομία Κωλοπετινίτσας.
         Λέγε - λέγε - λέγε, που έλεγε κι ο Γκαίμπελς, στο τέλος έγινε πιστευτό ότι ο δημόσιος υπάλληλος φταίει για όλα, ότι ο κάθε χολερικός μπορεί να τον βρίζει -επιτέλους, έχουμε πάλι όλοι τον «εβραίο» που χρειαζόμαστε για να προπηλακίζουμε...........
        

............................................................................................................................

Αυτό το παραμύθι του κακού "εβραίου" με το οποίο μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για να στρεφόμαστε κάθε φορά κατά της ουράς αντί κατά της κεφαλής του ψαριού που βρώμισε πρώτη, έχει διαλύσει την κοινωνική αλληλεγγύη και την συλλογικότητα των Ελλήνων τις τελευταίες δεκαετίες.


Αν κατάφεραν να κάνουν κάτι όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν από την Ελλάδα είναι αυτό: Να στρέψουν την μία κοινωνική ομάδα κατά της άλλης και συνεπώς να μας "δουλεύουν" όλες τις κοινωνικές ομάδες μαζί.
Συνδιάστε το τώρα αυτό με την ρουσφετολογική πολιτική κάθε λογοίς, μέσω της οποίας έχει διαβρωθεί πολιτικά και ο τελευταίος πολίτης αυτής της χώρας.
Συνδιάστε το με την νοοτροπία του κακομάθημένου παιδιού με την οποία έχουμε μεγαλώσει οι περισσότεροι νεοέλληνες.
Να κοιτάς το συμφέρον σου, μας μαθαίνουν από παντού έμεσα και άμεσα. Πρώτοι από όλους με το έμπρακτο παράδειγμα τους οι πολικοί και οι ισχυροί του τόπου αυτού. Το αν το συμφέρον σου είναι δίκαιο ή όχι σημασία δεν έχει καμμιά φτάνει να έχεις τις κατάλληλες γνωριμίες (you know ρουσφέτι;;)


Πως λοιπόν να καταψηφίσεις μια κυβέρνηση η οποία σε έχει κάνει σαν τα μούτρα της;; είναι σα να καταψηφίζεις τον εαυτό σου. Ποιός φταίει λοιπόν;; Μα ο διπλανός, αυτός, ο κακός ο "εβραίος".

12 σχόλια:

  1. Εεεεέϊ μίστερ.
    Στην Ελλάδα ζούμε. Τι περιμένουμε;
    Ο καθένας την πάρτη του. Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να λάβει τέλος.
    Πολύ πολύ καλησπέρα σας. :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι απίστευτο το πώς μας "μάθανε" να ζούμε με κάτι που στην ουσία δεν υπάρχει. γιατί αν το όλο θέμα της κρίσης είναι θέμα χρημάτων φυσικά και υπάρχουν. απλά είναι περισσότερο θέμα εξουσίας. και ποιος εξουσιάζει ποιον. και ποιος θέλει να έχει τον άλλον αιώνια φοβισμένο.
    πολύ καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @bear
    Καλημέρα αρκουδάκο!
    Δύσκολα πράγματα αυτά. Άμα η νεοελληνίδα μαμά μεγαλώνει τον κανακάρη της και την θεά κόρη της με νουθεσίες του τύπου "εσύ να κοιτάς το συμφέρον σου", "εσύ να κοιτάς τη δουλειά σου και τίποτα άλλο", "δεν είσαι εσύ που θα βγάλεις το φίδι από τη τρύπα", τότε έννοιες όπως η συλλογικότητα, συλλογική ευθύνη και δημοκρατία είναι χαμένες από κούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @basnia
    και να φανταστεί κανείς ότι το πρώτο βήμα για να στείλουμε όλο αυτό το συνάφι στον αγύριστο δεν είναι τίποτε άλλο από το να μην τους ψηφίσει κανείς ποτέ ξανά. Να ψηφίσει ο κόσμος μικρά κόμματα. Τόσο απλά. Ούτε διαδηλώσεις, ούτε απεργίες, ούτε σπασμένα κεφάλια, τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ.
    Με τόσα που χρωστάνε, στις Τράπεζες και στους ιδιώτες μεγαλοαφεντικά τους (κοντά 300 εκατομύρια ευρώ), τα δυό μεγάλα κόμματα έτσι και δεν ξαναμπούν στη Βουλή (οπότε τέρμα η χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό του κράτους και τέρμα και η διαπλοκή), θα γίνει χαμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα-χα!
    Μου θυμισες οταν ειμασταν παιδια, που μας ελεγαν...
    "Να μην βγαινετε εξω αργα το βραδυ παιδια, γιατι θα σας αρπαξει κανενας Εβραιος. Αυτοι πινουν το αιμα των παιδιων!"
    Και να εμεις να ανατριχιαζουμε, καθε φορα που ακουγαμε τη λεξη Εβραιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα! δυστυχώς είναι σχεδόν αδύνατο να μιλήσει κανείς χωρίς να γενικεύει. όσο βέβαιο είναι ότι δεν ευθύνονται οι δημόσιοι υπάλληλοι για την κατάσταση της χώρας, άλλο τόσο βέβαιο είναι ότι υπάρχει ένα μέρος τους που δεν προσφέρει ή αντίθετα αφαιρεί (κάτι που στον ιδιωτικό τομέα επίσης υπάρχει, αλλά ελέγχεται πολύ πιο αυστηρά). επίσης πολύ σημαντική η επισήμανση της νοοτροπίας του ατομικού συμφέροντος εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. πως αλλάζει αυτό άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οι Εβραιοι ειναι συμπαθεια μου για πολλους λογους.τωρα στα κοινωνικο-πολιτικα δεν εμπλεκομαι γιατι δεν θελω να "λερωνομαι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ephemeron
    Οι δικοί μου γονείς ευτυχώς δεν χρησιμοποίησαν ποτέ οτιδήποτε ή οποιονδήποτε για να μας εκφοβίζουν για να κάνουμε αυτό που ήθελαν. Κι όταν καμμιά θειά μου μού έλεγε "μη, θα σε φάει ο κακός ο λύκος" την κοιτούσα σαν χάνος. χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @sCaTterBraiN
    Αυτή ακριβώς η νοοτροπία του ατομικού συμφέροντος εις βάρος του κοινωνικού συνόλου είναι που καλλιεργήθηκε σκόπιμα όλα αυτά τα χρόνια με τα σημερινά τραγικά αποτελέσματα.

    Γιαυτό μη ξεχνάμε ότι το διεφθαρμένο δημόσιο πράττει αυτά που πράττει πάντα σε συναλλαγή/διαπλοκή με κάποιον διεφθραμένο ιδιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @hug
    Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο ο αρθρογράφος του Ναυτίλου όσο και εγώ χρησιμοποιήσαμε τη λέξη εβραίος μέσα σε εισαγωγικά ακριβώς για να φανεί ότι δεν έχουμε τίποτα εναντίον τους.

    Δικαιωμά σου φυσικά να μην θέλεις να ανακατευτείς με τα κοινωνικο-πολιτικά. Πιστεύω όμως ότι αν ασχολούμασταν όλοι περισσότερο και ουσιαστικότερα με τα κοινωνικο-πολιτικά η κατάσταση σήμερα θα ήταν πολύ καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή