Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

"Τρελλές" διαφημίσεις


"Τρελλές" υπάρχουν - και είναι δικαίωμα αναφαίρετο κάθε "τρελλής" να είναι όσο "τρελλή" θέλει άσχετα με το αν συμφωνεί κάποιος ή όχι με το lifestyle τους. Οι gay & ετερο-κανονικότητες να πάνε από 'κει που ήρθανε.
Τότε γιατί η διαφήμιση της AirFastTickets μου "κάθεται στο λαιμό";;;
- Είναι η κακογουστιά της;;;
- Είναι ότι θέλει να βγάλει γέλιο, αλλά μόνο αυτό δεν κάνει;;
- Είναι που βγάζει το μήνυμα "τρελλή αδελφή"=κακό=σεξομανής , με τις γκριμάτσες του νεαρού που κάνει ωτοστόπ - λες και ο φορτηγατζής θα τον βιάσει;;
- Είναι που για άλλη μια φορά στις ελληνικές διαφημίσεις οι ομοφυλόφιλοι παρουσιάζονται ως "τρελλές" και μόνο ως τέτοιοι, που στο μυαλό του ετεροκανονικού ελληνάρα είναι το χειρότερο είδος ανθρώπου;;
- Είναι που δίνει το λάθος μήνυμα ότι το διαφορετικό είναι επικίνδυνο;;
- Είναι που όποιο νέο παιδί συνειδητοποιεί τώρα την ομοφυλοφιλία του δέχεται ένα εντελώς λανθασμένο μήνυμα για τον εαυτό του και τον αυτοσεβασμό του, ενισχύοντας την εσωτερικευμένη ομοφοβία του, που ούτως ή άλλως του καλλιεργεί η ελληνική κοινωνία;;